Akustiska basar

Fender CB-60SCE Natural Akustisk Bas

Akustisk bas i concert modell med solid topp i gran , sidor och botten i mahogny, hals i mahogny och greppbräda i laurel. Mikrofon: Fishman® Classic Design pickup/preamp. Färg: Natur

Fender Kingman™ Bass Shaded Edge Burst

Kingman Bass är en akustisk bas i concert-modell i Fenders serie California Player. Modellen har sidor och botten i sapele, solid topp i sitka-gran, hals i nato och greppbräda i valnöt. Mikrofon: Fishman® Presys Plus pickup/preamp. Färg: Shaded Edge Burst. Kingman Bass levereras med en Fender Deluxe Gig Bag.

Ibanez PCBE12MH Open Pore Natural Akustisk Bas

Akustisk bas med topp, sidor och botten i mahogny, hals i lönn och greppbräda i rosewood. Mikrofon: Ibanez Under Saddle pickup med AEQ-2T preamp. Färg: Open Pore Natural.

Taylor GS Mini-e Bass Maple Akustisk Bas

Akustisk bas med kroppsformen GS Mini (Grand Concert Mini). Sidor och botten i laminerad lönn, topp i sitkagran, hals i lönn och greppbräda i ebenholts. Mikrofonsystem: Taylor ES-B. Levereras med gigbag.

Fender Fullerton Precision Bass® Uke Olympic White

Fullerton Precision Bass® ukulele är en hyllning till Fenders banbrytande elbasdesign i en uppfriskande rolig storlek.
Inbbygd mikrofon och stämapparat och blir en extrem portabel bas i alla sammanhang.

• Precision Bass kroppsform
  • 4-in-line Precision Bass-topplock