Tillverkare: BOSS

BOSS AD-10 Acoustic Preamp

Akustisk preamp/DI och multieffekt med 2 kanaler, 4-bands EQ, inbyggd looper och kompressor.

Artikelnr: 307715
Leverans: Kontakta oss för leveranstid

inspirerande som när man spelar instrumentet rent akustiskt. AD-10 är din lösning på detta gamla problem och erbjuder avancerade verktyg som ger dig möjlighet att få en fyllig och naturlig akustisk klang varje gång du spelar. AD-10 är en fullfunktions tvåkanals akustisk preamp/DI-pedal med förstklassig ljudkvalitet, omfattande ljudformande egenskaper och flexibla kopplingsmöjligheter. Till det adderar vi inbyggda effekter för ambience, chorus och delay, vilket eliminerar behovet av att behöva bära med sig externa ljudprocessorer.

Men AD-10 tar akustisk preamp-design till en helt ny nivå med sin enastående funktion - BOSS banbrytande Acoustic Resonance processing. Denna avancerade teknologi återskapar den komplexa resonans från kropp och strängar som går förlorad i de flesta mikrofonsystem och ger dig den uttrycksfulla och fundamentala spelkänslan som är så viktig för den akustiska upplevelsen. Och det finns fler funktioner med transparent anti-feedback-kontroll, minnen för ljuduppsättningar, en 80-sekunders looper, USB audio och mycket mer. Den kompakta AD-10 är mycket kraftfull men enkel att använda och är din allt-i-ett-lösning för att få imponerande akustiska klanger i varje spelsammanhang.

Specifikationer
Typ av effekt Övriga