Denis Wick

Denis Wick DW5504 Sordin Trumpet/Kornett

Alla Denis Wick straightsordiner är svarvade högkvalitativ aluminium, med borstad och silveranodiserad finish. Den briljans och bärkraft som dem levererar har gjort dem till förstahandsval åt många förstklassiga musiker. Alla Denis Wick straightsordiner har utmärkt intonation och matchar varandra väl vid sektionspel.

Denis Wick DW5526 Sordin Trumpet/Kornett

Denis Wicks övningssordiner är det perfekta undervisningshjälpmedlet. Dem erbjuder ljuddämpning för såväl nybörjare som proffsmusiker.

Denis Wick DW5531 Sordin Trumpet/Kornett

Denis Wick cupsordin har den perfekta intonationen som har blivit ett signum för alla Denis Wick sordiner, med bonusen att koppens position kan justeras för att återge exakt den önskade klangen - för inspelning, solo och sektionspel.

Denis Wick DW5505 Sordin Trombon

Denis Wick DW5529 Sordin Trombon