Tillverkare: Music Nomad

Music Nomad Fretboard F-ONE Oil

135,00 kr

Rengör, skyddar och fräschar upp greppbrädan. Tillverkad av naturliga oljor som inte torkar ut träet. 60 ml.

Artikelnr: 324059
Endast webblager
Leverans: 3-6 dagar

F-ONE från Music Nomad är tillverkad med ett recept av raffinierade oljor från trä och frön. F-ONE rengör, återfuktar och skyddar greppbrädan till ditt instrument, och ger liv till träslaget. Produkter innehåller varken citronolja, vax, petroleumprodukter, silikon eller vatten. Music Nomad väljer att inte använda citronolja eftersom den innehåller syrenivåer som kan torka ut träslaget över tiden. Genom användning av F-ONE kommer din greppbräda skina, och både kännas och se fantastisk ut.

Rengör, återfuktar och skyddar greppbrädan på ditt instrument
Får greppbrädan att skina och se ut som ny
En blandning av naturliga trä- och fröoljor
Innehåller inte citronolja som torkar ut träet över lång tid
60 ml flaska

Rengör, återfuktar och skyddar greppbrädan på ditt instrument
Får greppbrädan att skina och se ut som ny
En blandning av naturliga trä- och fröoljor
Innehåller inte citronolja som torkar ut träet över lång tid
60 ml flaska

Kunder som köpte denna köpte också

Fender Mustang Micro

Mustang Micro är en komplett gitarrförstärkare i fickformat som kopplas rakt in i gitarren och har flera kända toner från Mustang-serien.

• Kontroller: Amp, EQ, Effects, Modify, Master Volume, Bluetooth Pair
  • Förstärkare: 12st förstärkarmodeller
  • Effekter: 13st
  • Förstärkartyp: Hörlur
  • Output: 1/8” Stereo
  • Unika funktioner: DSP, Bluetooth streaming med audio/video, upp till 4h kontinuerlig speltid, uppladdningsbart batteri som laddas via USB-C och record out.

Music Nomad GRIP Cutter - Premium String Cutter Strängvev

245,00 kr

Att byta strängar blir mycket lättare med Music Nomads GRIP Cutter.

GRIP Cutter är av hög kvalitet kromad vanadinstål, är fjäderbelastad och kommer med ett bra plastskydd när det inte används. GRIP Cutter har ergonomiska handtag av gummi och klipper snabbt både tjocka & tunna strängar. Den är perfekt för elgitarr, akustisk gitarr, bas, banjo, mandolin och stråk.

Music Nomad Premium Work Station

550,00 kr

Music Nomads Premium arbetsmatta och 5-i-1 Cradle Cube-nackstöd hjälper dig att göra reparationer och underhåll på ditt stränginstrument på ett säkert sätt.

Om du lägger instrumentet på en handduk eller direkt på en hård yta kan det skada, men den stora högpresterande arbetsmattan är speciellt gjord för musikinstrument. Utvecklad med ett speciellt TPE-material som är säkert i alla ytor, arbetsmattan är luktfri och innehåller inget gummi, PVC, bly, latex, dioxiner eller klorid, och den unika konstruktionen med slutna celler gör den kemisk och bakteriebeständig.

Den specialdesignade anti-glid ytan ger dragkraft medan du arbetar och är hållbar men ändå mjuk för att undvika repor på ditt instrument.

Cradle Cube-nackstödet har fem olika höjder och vinklar, vilket ger den perfekta följeslagaren till arbetsmattan för reparationer och underhåll. Cradle Cube är tillverkad av ett innovativt gelmaterial och stöder försiktigt men fullt ut på båda sidor om halsen.