Tillverkare: Music Nomad

Music Nomad Case Humidifier

210,00 kr

Luftfuktare som förbättrar klimatet i instrumentcaset. Enkelt att kolla vattennivå, inkluderar svamp. Stränginstrument är beroende av fuktighet för att hålla och låta så bra som möjligt. Torrt träslag krymper och kan spricka. Humitar från Music Nomad är en luftfuktare för användning i gitarr/instrumentcase, och är en produkt som är enkel att använda, spiller inte, och som ger ett tryggt och förbättrat klimat för ditt instrument.

Artikelnr: 324100
Endast webblager
Leverans: 3-6 dagar

Humid-i-Bar svampen har hög vattenkapacitet, något som gör att du inte behöver övervaka nivån lika ofta, och det är enkelt att kolla om det är dags att fylla på. Humitar passar perfekt för akustiska gitarren, elgitarrer, semi-hollowbody gitarrer, mandoliner, cellos och andra stora instrument som bevaras i case.

Luftfuktare för instrumentcase
Lämplig tillförsel av fuktighet
Svamp med hög vattenkapacitet, enkelt att kolla nivåer
Passar för akustiska gitarrer, elgitarrer, mandoliner, cellos och andra stora instrument i case

Luftfuktare för instrumentcase
Lämplig tillförsel av fuktighet
Svamp med hög vattenkapacitet, enkelt att kolla nivåer

Kunder som köpte denna köpte också

Planet Waves GH Humidifier

119,00 kr

Smidig och effektiv luftfuktare för akustiska gitarrer. Påfyllningsspruta för påfyllning av svampen i luftfuktaren medföljer.

Music Nomad The Humitar

165,00 kr

Stränginstrument är beroende av luftfuktighet för att hålla och låta allra bäst. Torrt trä krymper och kan spricka, och det är därför väldigt viktigt att ditt instrumentet lever i ett sunt klimat. Humitar från Music Nomad är en luftfuktare för gitarrer och är en produkt som är enkel att använda, spiller inte, och som gör ett tryggt och sunt klimat för ditt instrument.

Taylor Satin Guitar Cleaner, 4 oz.

125,00 kr

Rengör och restaurerar en gitarrkropp med satin-finish. Lämnar inga oljor, silikon eller vaxartade rester.

Music Nomad The Octopus 8 'n 1 Tech Tool

215,00 kr

8-i-1 multiverktyg till arbete med musikinstrument. Skruvmejsel + 5 x Unbrako. Octopus 8 ‘n 1 Tech Tool är ett innovativt multiverktyg från Music Nomad som passar perfekt till arbeten med musikinstrument, som skruvar på stall, sadlar, pottar, strämskruvar och elektronik etc. Ergonomiskt handtag.

Höfner Club Bass Ignition Sunburst Rosewood Fingerboard Elbas

Klassiska Club Bass modellen med en hollow kropp i lönn med en topp i gran, hals i lönn, greppbräda i rosewood samt 2x Höfner Ignition Stapel Nickel pickups för det äkta höfner ljudet.