Novation

Sortera på
Visa per sida

Novation Launchpad Mini mk3

Launchpad Mini är en kontrollyta som gör ditt arbete i framförallt Ableton Live både enklare, snabbare och roligare. Kontrollern har 64 flerfärgade pads plus separata system- och funktionsknappar. Launchpad Mini mk3 levereras med ett mjukvarupaket inklusive bland annat Ableton Live Lite.

Novation Launchpad Pro mk3

Launchpad Pro mk3 är en kontrollyta som gör ditt arbete i Ableton Live och med yttre hårdvara både enklare, snabbare och roligare. Kontrollern har 64 anslags- och tryckkänsliga flerfärgade pads plus separata system- och funktionsknappar, och för att styra yttre hårdvara finns även en 4-kanals 32-stegs sequencer. Launchpad Pro X levereras med ett mjukvarupaket inklusive Ableton Live Lite.

Novation Launchpad X

Launchpad X är en kontrollyta som gör ditt arbete i framförallt Ableton Live både enklare, snabbare och roligare. Kontrollern har 64 flerfärgade pads plus separata system- och funktionsknappar. Launchpad X levereras med ett mjukvarupaket inklusive Ableton Live Lite.

Novation FLkey 37

MIDI-keyboard utvecklad speciellt för FL Studio!

Novation FLkey Mini är en midikeyboard med 37 fullstora anslagskänsliga itangenter och kontrollers för att styra FL Studios sequencer, channel rack, mixer, samt scale- och chord mode. FLkey Mini levereras med ett omfattande mjukvarupaket inklusive FL Studio Producer Edition (6-månaders trial) och Novation  Sound Collective.

Novation FLkey Mini

MIDI-keyboard utvecklad speciellt för FL Studio!

Novation FLkey Mini är en midikeyboard med 25 anslagskänsliga minitangenter och kontrollers för att styra FL Studios sequencer, channel rack, mixer, samt scale- och chord mode. FLkey Mini levereras med ett omfattande mjukvarupaket inklusive FL Studio Producer Edition (6-månaders trial) och Novation  Sound Collective.

Novation Launchkey 25 mk3

Launchkey 25 mk3 är en MIDI-keyboard med 25 anslagskänsliga tangenter från Novation, utrustad med 16 flerfärgade anslagskänsliga, 8 rattar samt transportkontroller. Launchkey fungerar med alla populära inspelningsprogram för macOS och Windows, och levereras med ett stort mjukvarupaket med bland annat Ableton Live Lite.

Novation Launchkey 37 mk3

Launchkey 37 mk3 är en MIDI-keyboard med 37 anslagskänsliga tangenter från Novation, utrustad med 16 flerfärgade anslagskänsliga, 8 rattar samt transportkontroller. Launchkey fungerar med alla populära inspelningsprogram för macOS och Windows, och levereras med ett stort mjukvarupaket med bland annat Ableton Live Lite.

Novation Launchkey 49 mk3

Launchkey 49 mk3 är en MIDI-keyboard med 49 anslagskänsliga tangenter från Novation, utrustad med 16 flerfärgade anslagskänsliga, 9 reglar, 8 rattar samt transportkontroller. Launchkey fungerar med alla populära inspelningsprogram för macOS och Windows, och levereras med ett stort mjukvarupaket med bland annat Ableton Live Lite.

Novation Launchkey 61 mk3

Launchkey 61 mk3 är en MIDI-keyboard med 61 anslagskänsliga tangenter från Novation, utrustad med 16 flerfärgade anslagskänsliga, 9 reglar, 8 rattar samt transportkontroller. Launchkey fungerar med alla populära inspelningsprogram för macOS och Windows, och levereras med ett stort mjukvarupaket med bland annat Ableton Live Lite.

Novation Launchkey 88 mk3

MIDI-keyboard med 88 tangenter och integration med Ableton Live!

Novation Launchkey 88 mk3 är en midikeyboard med 88 halvvägda anslagskänsliga tangenter utrustad med 16 flerfärgade anslagskänsliga pads, 9 reglar, 8 rattar samt transportkontroller. Launchkey fungerar med alla populära inspelningsprogram för macOS och Windows, och levereras med ett stort mjukvarupaket med bland annat Ableton Live Lite.

Novation Launchkey Mini mk3

Launchkey Mini mk3 är en MIDI-keyboard med 25 anslagskänsliga minitangenter från Novation, utrustad med 16 flerfärgade dynamiska pads och 8 rattar, speciellt anpassade för att kontrollera Ableton Live. Till Launchkey Mini mk3 kommer även ett stort mjukvarupaket.

Novation Circuit Mono Station

Circuit Mono Station är en parafonisk analogsynt och sequencer från Novation. Syntmotorn har 2 oscillatorer, filter (ställbart 12/24dB och låg/hög/bandpass). Sequencern kan, förutom att styra den interna synten, även kontrollera externa enheter via CV/Gate.

Novation Circuit Rhythm

Mångsidig och lättjobbad sampler att skapa beats med!

Circuit Rhythm är en sampler från Novation för att sampla, manipulera och bygga beats och rytmer. Sampla, slica, skulptera och resampla i en handvändning. Använd effekter, stutter, beat repeat och skapa ditt unika sound var som helst tack vare det inbyggda uppladdningsbara batteriet.

Novation Circuit Tracks

Snabb, intuitiv och rolig att skapa med!

Circuit Tracks är en groovebox från brittiska Novation med två syntspår (för de inbyggda syntmotorerna), två MIDI-spår och fyra trumspår. Här finns även Novations omtyckta sequencer och inbyggda effekter som även kan användas på inkommande audio. Tack vare det inbyggda uppladdningsbara batteriet kan du använda Circuit Tracks precis var som helst, när som helst.

Novation

Filter by: