Flowkey

Lär dig spela piano på egen hand

Har du tidigare drömt om att kunna spela piano eller keyboard? Förutom onlinekurser, privatundervisning av en pianolärare eller undervisning på musikskola finns det andra möjligheter: Lär dig i ditt eget tempo och när du har tid, spela dina favoritlåtar på ditt piano eller keyboard från Yamaha – med Yamaha Och Flowkey.

Flowkey är en app som används i hela världen för att lära sig spela piano. Även nybörjare kan lära sig spela flera stycken på kort tid på ett akustisk piano, digitalpiano eller ett keyboard. Flowkey-appen är den perfekta guiden för att lära dig börja spela piano. Välj ut favoriter bland det stora antalet stycken och spela – eller använd de många lektionerna i klassisk stil.

Gör så här för att ta del av erbjudandet

- Registrera ditt nya akustiska piano, digitalpiano eller keyboard på medlemssidan på Yamaha Music Member Europe (YMME)

- Få en unik kod på medlemssidan

- Ange koden när du loggar in på Flowkeys webbplats

Grattis! Nu kan du använda premiumversionen av appen i tre månader. Observera att ingen betalningsinformation krävs för att påbörja ditt medlemskap. När 3-månadersperioden är slut övergår ditt medlemskap automatiskt till ett kostnadsfritt basic-medlemskap, med begränsad tillgång till flowkey.

Flowkey