Inspelningsprogram

Steinberg Cubase Artist 12

Inspelningsprogram/DAW för macOS och Windows. Nya Cubase Artist 12 befäster sin position som ett av marknadens absolut mest kraftfulla och samtidigt lättanvända inspelningsprogram. Oavsett om du komponerar, skapar beats, spelar in eller mixar så har Cubase Artist de verktyg du behöver.

Steinberg Cubase Artist 12 Education

Denna licens kräver att du är student eller lärare. När du registrerar och aktiverar din produkt hos Steinberg får du automatiskt den senaste versionen.

Steinberg Cubase Artist 13

420819

Cubase Artist 13 är fokuserat helt och hållet på musikskapande och produktion, med ett överflöd av dedikerade verktyg för komposition, låtskrivande, inspelning och mixning. Cubase Artist 13 inspirerar musiker från alla genrer med omedelbart tillgängliga funktioner, spännande instrument och effekter samt en mixningsmiljö i nästa generation. Skriv låtar, spela in demo, skapa beats och mixa din musik med den prisbelönta Cubase ljud- och mixningsmotorn.

Programmet levereras elektroniskt via epost. När du registrerar och aktiverar din produkt hos Steinberg får du automatiskt den allra senaste versionen.

Steinberg Cubase Artist 13 Upgrade From AI 12/13

420820

Programmet levereras elektroniskt via epost. Denna uppgradering kräver att du äger en licens av Cubase AI 12 eller 13. När du registrerar och aktiverar din produkt hos Steinberg får du automatiskt den allra senaste versionen.

Steinberg Cubase Elements 12 Education

690,00 kr

Inspelningsprogram/DAW för macOS och Windows. Nya Cubase Elements 12 befäster sin position som ett av marknadens mest lättanvända inspelningsprogram. Oavsett om du komponerar, skapar beats, spelar in eller mixar så har Cubase Elements de verktyg du behöver.

Steinberg Cubase Elements 13

420821

Cubase Elements 13 erbjuder Cubase-världen i en strömlinjeformad och omedelbart tillgänglig musikproduktionsmiljö. Med samma teknologiplattform som sina syskon i Cubase-familjen förvandlar Cubase Elements din Mac eller PC till en fullfjädrad musikstudio med ljud- och MIDI-spår, virtuella instrument och effekter, ett virtuellt mixerbord, ackordverktyg för att hjälpa dig komponera dina låtar samt många andra spännande musikfunktioner att utforska i din egen takt. Cubase Elements erbjuder enkel användbarhet för mer intuitivt låtskrivande, ett brett utbud av instrument för att inspirera dig och en rik palett av effekter för att hjälpa dig förädla resultaten till en professionell nivå.

Steinberg Cubase Pro 12 Education

Inspelningsprogram/DAW för macOS och Windows. Nya Cubase Pro 12 befäster sin position som ett av marknadens absolut mest kraftfulla och samtidigt lättanvända inspelningsprogram. Oavsett om du komponerar, skapar beats, spelar in eller mixar så har Cubase Pro alla verktyg du behöver.

Steinberg Cubase Pro 13

420816

Cubase Pro 13 introducerar fantastiska nya funktioner och arbetsflödes-förbättringar för komposition, produktion och mixning som stödjer dig när din kreativitet flödar. Från en nydesignad MixConsole, en ny VocalChain plug-in, nya ’chord pads’, det inkluderade ’Iconica Sketch’-orkesterbiblioteket till exklusiva nya sample packs av Grammy-belönade producenten Beat Butcha och den kreativa mästaren Sharooz kommer Cubase Pro 13 att ge liv åt dina kreativa idéer bättre än någonsin. Från elektroniska beats till orkester-arrangemang är Cubase tillräckligt flexibelt för att anpassa sig till alla genrer och tillgodose de kreativa behoven hos konstnärer i alla stilar.

Steinberg Cubase Pro 13 Competitive Upgrade

420817

Steinberg erbjuder ägare av konkurrerande DAW-produkter möjligheten att uppgradera till Cubase Pro. Ägare av följande produkter är berättigade att erhålla en fullständig, obegränsad version av Steinberg Cubase Pro till ett särskilt uppgraderingspris:

Programmet levereras elektroniskt via epost. Denna uppgradering kräver att du äger en licens av någon konkurrerande programvara *, se lista. När du registrerar och aktiverar din produkt hos Steinberg får du automatiskt den allra senaste versionen.

* Du har rätt till detta begränsade uppgraderingserbjudande om du kan visa ägandeskap för någon av nedan nämnda DAW’s på följande sätt:

• Ability Pro
  • Ableton Live 8 or higher (Standard and Suite / excl. Intro)
  • Apple Logic 9 or higher
  • Avid Pro Tools 9 or higher incl. subscriptions (Pro Tools, Pro Tools HD, Pro Tool Studio, Pro Tools Flex, Pro Tools Ultimate / excl. Artist & First)
  • Bitwig Studio 1 or higher
  • Cakewalk Sonar X2 or higher (Platinum and Professional / excl. Artist and Cakewalk by Bandlab)
  • Cockos Reaper (Commercial license only / excl. discounted license)
  • Imageline FL Studio 11 or higher (Signature and Producer / excl. Fruity)
  • Magix Sequoia 9 or higher
  • Magix Samplitude Pro X 1 or higher (excl. Music Studio)
  • MOTU Digital Performer 7 or higher
  • Propellerheads Reason 6 or higher
  • Presonus Studio One (Professional / excl. Prime and Artist)

Steinberg Cubase Pro 13 Upgrade From AI 12/13

420818

Steinberg Cubase Pro Education

Inspelningsprogram/DAW för macOS och Windows. Nya Cubase Pro 11 befäster sin position som ett av marknadens mest kraftfulla inspelningsprogram. Oavsett om du komponerar, skapar beats, spelar in eller mixar så har Cubase Pro alla verktyg du behöver. USB elicenser medföljer.

Denna produkt kräver att du går en musik- eller mediainriktad utbildning, och du får vid beställning ett dokument att fylla i och skicka in. Kontakta oss gärna för mer information.

Inspelningsprogram