Tillverkare: Meinl

Meinl Sonic Energy Pocket Steel Tongue Drum - PSTD1PLF Purple

Meinl Sonic Energy Pocket Steel Tongue Drum är lämplig för alla musikälskare, lärare eller ljudterapeuter. Har en kompakt storlek, vilket gör den idealisk för användning när man är på språng. Oavsett om det är i studion, i klassrummet, på kontoret, på stan eller på soffbordet. Med en diameter på endast 3" (7,6 cm), kan spelas av vem som helst, var som helst, oavsett skicklighet. Tack vare den förstämda skalan finns det inga "feltoner" att spela. Ljudet är behagligt och lugnande. Träklubba med gummihuvud medföljer.

• Skala:A5, B5, C#6, E6, F#6, A
• Vikt: 3210 gram.
• Höjd: 1.85" / 4.7 cm
• Diameter: 3" / 7.6 cm
• Färg: Purple/lila
• Trämallet med gummihvud ingår.
• Stomme i rostfritt stål.

Artikelnr: 407304
Finns i butik
Leverans: 1-3 dagar
Kunder som köpte denna köpte också

Meinl Sonic Energy Pocket Steel Tongue Drum - PSTD2NBVF. Navy Blue

• Skala:A5, B5, C#6, E6, F#6, A
• Vikt: 3210 gram.
• Höjd: 1.85" / 4.7 cm
• Diameter: 3" / 7.6 cm
• Färg: Purple/lila
• Trämallet med gummihvud ingår.
• Stomme i rostfritt stål.