Tillverkare: Shure

MV88+ Stereo USB Microphone

Shure MV88+ är en multifunktionsmikrofon som täcker alla dina inspelningsbehov. Oavsett om det är att fånga trummor, sång eller allt däremellan; MV88+ är mikrofonernas motsvarighet till den schweiziska armékniven som gör att du kan spela in i mono eller stereo, välja bland flera upptagningsmönster och justera mikrofoninställningarna för att passa alla inspelningsscenarios med ShurePlusTM och MOTIVTM apparna. Omfamna kraften hos en mikrofon.

Artikelnr: 386405
Endast webblager
Leverans: 3-6 dagar

Spela in instrument eller sång med MV88+ Stereo USB-mikrofonen och konfigurera mikrofonen för att passa alla tänkbara inspelningssituationer. Anslut till din Mac- eller Windows- dator och ladda ner den kostnadsfria ShurePlusTM eller MOTIVTM appen för att konfigurera mikrofonen för att passa varje given inspelningssituation; justera mikrofoninställningar som EQ, Monitor Mix, Limiter, Compression, upptagningsmönster (Mono, Stereo, Bi-Directional och Raw Mid-Side) eller välj från fem förinställda DSP lägen för att komma igång direkt. Övervaka din inspelning med den inbyggda hörlursutgången och säkerställ att ditt ljud alltid är perfekt.

Funktioner

• Matchade kardioid- och dubbelriktade 1 cm-patroner för bästa ljud i klassen

• Mid-side Arkitektur för en fasperfekt, tydlig stereobild
• Integreras med de kostnadsfria ShurePlusTM och MOTIVTM mobil- och datorapparna för flexibel konfiguration:
• Fem förinställda DSP-lägen (tal, sång, platt, akustiskt instrument, loud)
• Valbara polära mönster (Cardioid, Bi-Directional, Raw Mid-Side, Justerbar Stereo Width)
• Anpassningsbar fembands EQ, komprimering och limiter
• Inbyggd hörlursutgång för övervakning i realtid
• MFi-certifierad för användning med iOS Lightning-utrustade enheter

• Inkluderar MV88+-mikrofon, 5/8" vridbar mikrofonklämma, 10 fot USB-A-kabel, 10 fot USB-C-kabel, förvaringsfodral och 3/8" Euro-gängad adapter

Specifikationer
Typ av mikrofon USB-mikrofon