sE Electronics

sE Electronics V3

Prisvärd och allsidig mikrofon som passar lika bra till sång som gitarr eller trummor.

Det inbyggda puffskyddet & shockmountet eliminerar att vibrationer, vind, luftpuffar & handrörelser tas upp av mikrofonen & sabbar giget. Chassit är gjutet av en slitstark zinklegering & grillen är av stål som inte rostar eller bucklas.
Levereras med väska, mikrofonklyka, gängadapter & puffskydd.

sE Electronics V7

V7 är en dynamisk handhållen mikrofon från sE Electronics avsedd för sång. Förutom hög ljudkvalitet är V7 tillverkad i metall för att klara även de tuffaste av miljöer. Mikrofonen har ett inbyggt vind- och puffskydd, samt ett integrerat shockmount för att minimera handljud.

sE Electronics V7 BFG

V7 BFG är en dynamisk handhållen mikrofon från sE Electronics avsedd för sång. Förutom hög ljudkvalitet är V7 tillverkad i metall för att klara även de tuffaste av miljöer, och för att sticka ut är mikrofonen helt förkromad med ett lila internt puffskydd. V7 Chrome har dessutom ett integrerat shockmount för att minimera handljud.

sE Electronics V7 Black

sE Electronics V7 Chrome

V7 Chrome är en dynamisk handhållen mikrofon från sE Electronics avsedd för sång. Förutom hög ljudkvalitet är V7 tillverkad i metall för att klara även de tuffaste av miljöer, och för att sticka ut är mikrofonen helt förkromad. V7 Chrome har ett inbyggt vind- och puffskydd, samt ett integrerat shockmount för att minimera handljud.

sE Electronics V7 Grille

Utbytesgrill till sE Electronics handhållna sångmikrofon V7. Grå med rött inbyggt puffskydd.

sE Electronics V7 Grille Black

Utbytesgrill till sE Electronics handhållna sångmikrofon V7. Svart med rött inbyggt puffskydd.

sE Electronics V7 MC1

V7 MC1 är är en lös mikrofonkapsel som kan användas med valfri trådlös handsändare från Shure. Inuti kapseln döljer sig sE Electronics välrenommerade membran DMC7, känt för både ljudkvalitet och störokänslighet. V7 MC1 har både ett inbyggt puffskydd samt integrerad shockmount för att minimera vibrationer och handljud.

sE Electronics V7 MC1 Black

sE Electronics V7 Switch

V7 med on/off-switch - Dynamisk handhållen mikrofon från sE Electronics avsedd för sång. Förutom hög ljudkvalitet är V7 tillverkad i metall för att klara även de tuffaste av miljöer. Mikrofonen har ett inbyggt vind- och puffskydd, samt ett integrerat shockmount för att minimera handljud.

sE Electronics V7 X

V7 X är en dynamisk handhållen mikrofon från sE Electronics avsedd för inspelning av instrument och instrumentförstäkare. Förutom hög ljudkvalitet är V7 tillverkad i metall för att klara även de tuffaste av miljöer. Mikrofonen har ett inbyggt vind- och puffskydd, samt ett integrerat shockmount för att minimera vibrationer.

sE Electronics VR1

VR1 är en passiv bandmikrofon från sE Electronics som är speciellt bra för att spela in gitarr- och basförstärkare (gärna i kombination med akustikskärmen GuitaRF). Till skillnad från traditionella bandmikrofoner har VR1 ett ovanligt brett frekvensomfång, tål hela 135 dB ljudtryck och ger ett otroligt detaljerat och naturligt ljud.

sE Electronics VR2

VR2 är en aktiv (kräver 48V fantommatning) bandmikrofon från sE Electronics som är speciellt bra för att spela in röst och stråkinstrument. Till skillnad från traditionella bandmikrofoner har VR2 ett ovanligt stort frekvensomfång, tål hela 135 dB ljudtryck och ger ett otroligt detaljerat och naturligt ljud.

sE Electronics X1 R

X1R är en passiv bandmikrofon från sE Electronics som ger ett väldigt naturligt ljud oavsett om du ska spela in gitarrförstärkare, överhäng, röst eller blås- och stråkinstrument.

sE Electronics Z5600a II

sE Electronics Z5600a II är en stormembrans rörbaserad kondensatormikrofon med ställbar karaktäristik som låter mycket bra till sång, gitarrförstärkare, piano, trummor m.m. Mikrofonen har hela nio olika upptagningskaraktäristiker, allt för att passa vid varje inspelningssituation.

sE Electronics DynaCaster

DynaCaster är en dynamisk mikrofon från sE Electronics, som tack vare kapselteknik från V-serien , filter för såväl bas som diskant, samt en inbyggd Dynamite förstärkare passar mycket bra för inspelning av tal och sång. Upptagningskaraktäristik: kardioid (njure). Frekvensomfång: 20 Hz - 19 kHz. Levereras med ett vind/puffskydd samt en mikrofonadapter.

sE Electronics NEOM

NEOM är en USB-mikrofon från sE Electronics gjord för både röst- och instrumentupptagning, och för såväl musik- som broadcast- och podcastinspelning. Mikrofonen fungerar både i macOS, Windows, iOS och Android.

sE Electronics V-PACK Venue

V-PACK Venue är komplett med sargfästen till pukmickarna & klykor att fästa på golvstativ (ingår ej) till V7-X. Allt levereras i en robust hardcase med formskuren foam så allt ligger väl skyddat och säkert vid transport. Perfekt för både live & i studiosamanhang.

sE Electronics V-PACK Arena

V-PACK Arena är komplett med sargfästen till pukmickarna & klykor att fästa på golvstativ (ingår ej) till dem övriga. Allt levereras i en robust hardcase med formskuren foam så allt ligger väl skyddat och säkert vid transport. Perfekt för både live & i studiosamanhang.

sE Electronics V-PACK Club

V-PACK Club är komplett med sargfästen till pukmickarna & klykor att fästa på golvstativ (ingår ej) till dem övriga. Allt levereras i en robust hardcase med formskuren foam så allt ligger väl skyddat och säkert vid transport. Perfekt för både live & i studiosamanhang.

sE Electronics HB52 Harp Blaster Munspelsmikrofon

Harp Blaster är en ny dynamisk munspelsmikrofon från sE Electronics tillverkad i samarbete med Hohner.

Med blicken i backspegeln har man tagit fram en supermodern mikrofon med ett gammalt sound.
Behaglig form & vikt för långa gigs, volymkontroll med lättrad ratt, hög output & impedans och en robust konstruktion gör HB52 till den ultimata mikrofonen att ta med ut på vägarna eller in i studion.

sE Electronics